Magamról

Közgazdász vagyok, éppen túl a hatvanon. Négy évtizede szerelmes ugyanabba a lányba, aki három szép, okos és felelősségteljes, immár felnőtt gyermekünk anyja, és két tündéri unokánk nagyija. Nem mellesleg 2010-től 2014 őszéig képviselő voltam szülőföldemen, a Budapest XII. kerület (Hegyvidék) önkormányzatában. Sok vívódás után, 2013 februárjában sokadmagammal elhagytam az LMP-t és új pártot alapítottunk, Párbeszéd Magyarországért néven. Ebben a blogban időről-időre megírom, hogyan látom a világot. Írok színházról, filmről, politikáról, helyi ügyekről és minden másról, ami érdekel. Remélem, nem csak engem.

A Reichstag? De miért?

A fenti képen látható Reichstag a mai formájában csodálatos szimbólum-együttes. Először is azért, mert egy rosszhírű régi épületet úgy korszerűsítettek, hogy visszanyerte funkcióját és megtarthatta formáját. Másodszor azért, mert a tiszta üveg kupola tükörrendszere beviszi a nap fényét az ülésterembe. Harmadszor, de nem utolsósorban pedig azért, mert a kupola látogatói felülről láthatnak rá a képviselők munkájára. Valószínűleg nemcsak arányai, hanem a szimbolikája miatt is gyönyörű. Teljesen odavagyok érte.

Aktualitások

2014. október 7-én, kedden, 17 és 18 óra között a ciklus utolsó képviselői fogadóóráját tartom a Café Bagatelle-ben. Minden kedves engem felkereső választópolgár vendégem egy kávéra, vagy teára és egy süteményre. Előzetes bejelentkezés: sipos.peter@parbeszedmagyarorszagert.hu

Cím: 1126 Budapest, XII. kerület Németvölgyi út 17.

 

Írjon nekem!

Ha szeretné velem felvenni a kapcsolatot, írjon egy e-mailt a sipos.peter@parbeszedmagyarorszagert.hu címre. Nem ígérem, hogy megoldom a problémáját, de azt igen, hogy biztosan válaszolok.

Budapest by night and bike

2011.09.30. 17:45 Sipos Péter

Az én kis drágám talált rá arra a kis csapatra, akik éjszakai biciklitúrákat szerveznek Budapesten. A kellemesen langyosan induló, majd egyre csípősebbé váló pesti éjszakában végigtekertük a város idegenforgalmi nevezetességein és néhány sohasem látott részén. Vezetőink kitettek magukért és még nekünk öreg városlakóknak és az idegenforgalomban is jártas barátainknak is tudtak újat, érdekeset mondani. Egy kis ízelítő:

Az egyetlen bosszantó dolog az 56-os emlékmű szomorú látványa volt. Az öt éve felállított alkotás, amely szerintem az utóbbi idők egyik legjobb köztéri műtárgya, elhanyagoltan, sötéten állt az éjszakában. Szégyen és gyalázat. Remélem, az összes illetékes kultúrbarbár csuklott, mert én szidtam őket és a felmenőiket is.

Ha tetszett a cikk, csatlakozz Facebook-oldalunkhoz!

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: éjszakai túra biciklis városnézés budapesten

A bejegyzés trackback címe:

https://sipospeter.blog.hu/api/trackback/id/tr403268183

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Budapest legenda lesz 2011.09.30. 21:08:36

Budapest, mint a világ többi részének a példaképe - szívet melengető ilyet olvasni. A sok negatív külföldi sajtóvisszhang mellett végre egy pozitív hír rólunk: Budapest holtversenyben lett a tizedik a Copenhagenize.eu oldal biciklisbarát városokat ért...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása