Magamról

Közgazdász vagyok, éppen túl a hatvanon. Négy évtizede szerelmes ugyanabba a lányba, aki három szép, okos és felelősségteljes, immár felnőtt gyermekünk anyja, és két tündéri unokánk nagyija. Nem mellesleg 2010-től 2014 őszéig képviselő voltam szülőföldemen, a Budapest XII. kerület (Hegyvidék) önkormányzatában. Sok vívódás után, 2013 februárjában sokadmagammal elhagytam az LMP-t és új pártot alapítottunk, Párbeszéd Magyarországért néven. Ebben a blogban időről-időre megírom, hogyan látom a világot. Írok színházról, filmről, politikáról, helyi ügyekről és minden másról, ami érdekel. Remélem, nem csak engem.

A Reichstag? De miért?

A fenti képen látható Reichstag a mai formájában csodálatos szimbólum-együttes. Először is azért, mert egy rosszhírű régi épületet úgy korszerűsítettek, hogy visszanyerte funkcióját és megtarthatta formáját. Másodszor azért, mert a tiszta üveg kupola tükörrendszere beviszi a nap fényét az ülésterembe. Harmadszor, de nem utolsósorban pedig azért, mert a kupola látogatói felülről láthatnak rá a képviselők munkájára. Valószínűleg nemcsak arányai, hanem a szimbolikája miatt is gyönyörű. Teljesen odavagyok érte.

Aktualitások

2014. október 7-én, kedden, 17 és 18 óra között a ciklus utolsó képviselői fogadóóráját tartom a Café Bagatelle-ben. Minden kedves engem felkereső választópolgár vendégem egy kávéra, vagy teára és egy süteményre. Előzetes bejelentkezés: sipos.peter@parbeszedmagyarorszagert.hu

Cím: 1126 Budapest, XII. kerület Németvölgyi út 17.

 

Írjon nekem!

Ha szeretné velem felvenni a kapcsolatot, írjon egy e-mailt a sipos.peter@parbeszedmagyarorszagert.hu címre. Nem ígérem, hogy megoldom a problémáját, de azt igen, hogy biztosan válaszolok.

Nappali őrjárat

2013.07.16. 09:00 Sipos Péter

Annarét játszótér IV.jpgMár többször zsörtölődtem a János-hegyi, az Anna réti és a Széchenyi-hegyen, a gyermekvasút végállomásánál lévő játszóterek állapotán. A városi családok körében igen népszerű, most milliárdos fejlesztéssel fenyegetett Normafa környékén található játékok egyre nagyobb veszélyt jelentenek a kicsikre és a nagyobbakra.

Már tavaly szóvá tettem a képviselő-testület ülésén, hogy a hegyen található játszótereken lévő eszközök állapota folyamatosan romlik, és a karbantartásnak semmi nyoma. A hozzászólásra adott válaszból megtudtam, hogy a terület nem a kerület, hanem a Pilisi Parkerdő fennhatósága alá tartozik, és ennek a cégnek kellene a karbantartást elvégeznie. A polgármester vállalta, hogy panaszomat továbbítják. Naiv lélekkel azt hittem, megtettem, amit kell, és vártam az intézkedések eredményét. Hiába.

Egy hete ellenőrző körutat tettem, és megállapítottam, hogy a helyzet tovább romlott. Alig találtam ép játékot. Különösen a János-hegyi játszótér van rettenetes állapotban. Nemcsak a játékok szakadtak, de az egész szégyenletesen lerobbant koszos és poros.

Nézegessen veszélyes gyermekjátékokat!

jánoshegy játszótér I.jpg

jánoshegy játszótér II.jpg

jánoshegy játszótér III.jpg

Az Anna-rét környezete jóval kellemesebb, de az itteni eszközök jó része is kriminális állapotban van. Néhány itt készült kép.

Annarét játszótér II.jpg

Annarét játszótér I.jpg

Felindultságomban a Pilisi Parkerdőhöz fordultam. Nem vicceltem, amikor megfenyegettem őket.

Tisztelt Parkerdő!

Szomorúan tapasztalom, hogy az Önökhöz tartozó, az Anna réten, illetve a Libegő felső végállomásánál található játszótereken létesített játékok szinte mindegyike hiányos, és veszélyes. Ezt tanúsítják a helyszínen készült, mellékelt fényképek. Megjegyzem, hogy a játszóterek lehangolóan elhanyagoltak, egyáltalán nem méltóak a környezethez.

Kérem, hogy a veszély elhárítása érdekében a szükséges javításokról haladéktalanul intézkedni szíveskedjenek. A javítások elmaradása esetén kérni fogom a Polgármesteri Hivatal eljárásának megindítását.

Jelen levelemet tájékoztatásul megküldöm a Hegyvidéki Önkormányzat illetékes aljegyzőjének is.

Tisztelettel:

Sipos Péter

helyi képviselő
Budapest XII. kerület
Hegyvidék

 

Egy hét után megérkezett a reménykeltő, bár kissé talányos válasz.

Tisztelt Sipos Péter!

Köszönjük bejelentését a normafai játszóterekkel kapcsolatban. A jánoshegyi játszóterek a XII. kerületi Önkormányzat megbízásából és finanszírozásával kerültek felújításra és fejlesztésre. Az Önkormányzat az elmúlt években keretet biztosított ezek fenntartására, karbantartására. Az idei évben tavasszal is előkészítésre került egy szerződés, de ez eddig nem realizálódott. Természetesen a megrongált balesetveszélyes berendezéseket rövid időn belül kijavítjuk.

Üdvözlettel:

Krizsák Zoltán

parkfenntartási műszaki vezető

Úgy legyen. Most várok egy keveset, aztán újra megnézem, tényleg történt-e valami.

Ha tetszett a cikk, csatlakozz Facebook-oldalunkhoz!

Szólj hozzá!

Címkék: Hegyvidék Normafa János-hegy Játszóterek Anna rét Pilisi Parkerdő

A bejegyzés trackback címe:

https://sipospeter.blog.hu/api/trackback/id/tr325406279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása