Magamról

Közgazdász vagyok, éppen túl a hatvanon. Négy évtizede szerelmes ugyanabba a lányba, aki három szép, okos és felelősségteljes, immár felnőtt gyermekünk anyja, és két tündéri unokánk nagyija. Nem mellesleg 2010-től 2014 őszéig képviselő voltam szülőföldemen, a Budapest XII. kerület (Hegyvidék) önkormányzatában. Sok vívódás után, 2013 februárjában sokadmagammal elhagytam az LMP-t és új pártot alapítottunk, Párbeszéd Magyarországért néven. Ebben a blogban időről-időre megírom, hogyan látom a világot. Írok színházról, filmről, politikáról, helyi ügyekről és minden másról, ami érdekel. Remélem, nem csak engem.

A Reichstag? De miért?

A fenti képen látható Reichstag a mai formájában csodálatos szimbólum-együttes. Először is azért, mert egy rosszhírű régi épületet úgy korszerűsítettek, hogy visszanyerte funkcióját és megtarthatta formáját. Másodszor azért, mert a tiszta üveg kupola tükörrendszere beviszi a nap fényét az ülésterembe. Harmadszor, de nem utolsósorban pedig azért, mert a kupola látogatói felülről láthatnak rá a képviselők munkájára. Valószínűleg nemcsak arányai, hanem a szimbolikája miatt is gyönyörű. Teljesen odavagyok érte.

Aktualitások

2014. október 7-én, kedden, 17 és 18 óra között a ciklus utolsó képviselői fogadóóráját tartom a Café Bagatelle-ben. Minden kedves engem felkereső választópolgár vendégem egy kávéra, vagy teára és egy süteményre. Előzetes bejelentkezés: sipos.peter@parbeszedmagyarorszagert.hu

Cím: 1126 Budapest, XII. kerület Németvölgyi út 17.

 

Írjon nekem!

Ha szeretné velem felvenni a kapcsolatot, írjon egy e-mailt a sipos.peter@parbeszedmagyarorszagert.hu címre. Nem ígérem, hogy megoldom a problémáját, de azt igen, hogy biztosan válaszolok.

Moszkva tér

2010.03.25. 23:19 Sipos Péter

A kampány egy formája a kitelepülés. Az ember fog egy asztalt, egy csomó szórólapot aztán elvegyül a tömegben. Azaz inkább igyekszik kiválni belőle, felhívva a figyelmet a portékájára, vagyis saját magára. Ezért viszünk magunkkal egy LMP-s zászlót, hogy messziről lássanak.

A járó-kelők nagy része szemlesütve, elfordított fejjel húz el előttünk. Azokkal lehet kapcsolatot teremteni, akik némi érdeklődéssel vizsgálgatják a zászlót, vagy bennünket. Nem mindig jön be ez sem. Az undokok vagy úgy tesznek, mintha nem hallanák, hogy hozzájuk szólunk, vagy morognak valamit. Jó esetben udvarias köszönöm nem-mel zárják le a meg sem kezdődött beszélgetést.

A szimpatizánsok mosolyogva utasítják vissza az újabb szórólapot: "nekünk már van". Arcukon az összetartozás kifejezése, veletek vagyunk, rátok szavazunk. Némelyikük rövid időre megáll, érdeklődik, bíztató híreket vár és kap.

A valódi érdeklődő kérdez, láthatóan izgatja, van-e jobb választása az eddiginél. Némelyikük bevallja, ránk szavazna, de nem teheti, elkötelezett. Lehet, hogy nem jól teszem, de finoman élcelődni szoktam velük, bízva abban, hogy nem sértem meg őket. Nem neheztelhetek rájuk, hiszen én is szavaztam már úgy, hogy közben attól tartottam, letörik a kezem.

A legtöbb gond az aktív undokokkal és a céltalanul beszélgetni vágyókkal van. Az előbbi csoportba főleg a jobbikosok tartoznak, akik téríteni, vagy legalább megsemmisíteni akarnak. Nagy hangon, agresszívan mondják a butaságaikat, elriasztva a normális érdeklődőket. A piócák képesek akár egy órán keresztül is mondani a magukét. Ilyenkor szegény kitelepülő a barátokat, a társat, vagy a pszichológust helyettesíti. Nem könnyű, de mi akartunk kitelepülni.

 

Ha tetszett a cikk, csatlakozz Facebook-oldalunkhoz!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sipospeter.blog.hu/api/trackback/id/tr1001869264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása