Magamról

Közgazdász vagyok, éppen túl a hatvanon. Négy évtizede szerelmes ugyanabba a lányba, aki három szép, okos és felelősségteljes, immár felnőtt gyermekünk anyja, és két tündéri unokánk nagyija. Nem mellesleg 2010-től 2014 őszéig képviselő voltam szülőföldemen, a Budapest XII. kerület (Hegyvidék) önkormányzatában. Sok vívódás után, 2013 februárjában sokadmagammal elhagytam az LMP-t és új pártot alapítottunk, Párbeszéd Magyarországért néven. Ebben a blogban időről-időre megírom, hogyan látom a világot. Írok színházról, filmről, politikáról, helyi ügyekről és minden másról, ami érdekel. Remélem, nem csak engem.

A Reichstag? De miért?

A fenti képen látható Reichstag a mai formájában csodálatos szimbólum-együttes. Először is azért, mert egy rosszhírű régi épületet úgy korszerűsítettek, hogy visszanyerte funkcióját és megtarthatta formáját. Másodszor azért, mert a tiszta üveg kupola tükörrendszere beviszi a nap fényét az ülésterembe. Harmadszor, de nem utolsósorban pedig azért, mert a kupola látogatói felülről láthatnak rá a képviselők munkájára. Valószínűleg nemcsak arányai, hanem a szimbolikája miatt is gyönyörű. Teljesen odavagyok érte.

Aktualitások

2014. október 7-én, kedden, 17 és 18 óra között a ciklus utolsó képviselői fogadóóráját tartom a Café Bagatelle-ben. Minden kedves engem felkereső választópolgár vendégem egy kávéra, vagy teára és egy süteményre. Előzetes bejelentkezés: sipos.peter@parbeszedmagyarorszagert.hu

Cím: 1126 Budapest, XII. kerület Németvölgyi út 17.

 

Írjon nekem!

Ha szeretné velem felvenni a kapcsolatot, írjon egy e-mailt a sipos.peter@parbeszedmagyarorszagert.hu címre. Nem ígérem, hogy megoldom a problémáját, de azt igen, hogy biztosan válaszolok.

Bauer Tamás igazsága

2014.03.12. 08:42 Sipos Péter

Bauer.jpgMi jár annak, akinek igaza van? A bon mot szerint a szája. A politikában talán még hatványozottabban van ez így. Bauer Tamás is magára maradt jelölt-társai között, amikor kifejtette, hogy miért nem írja alá a Pokorni polgármester által előterjesztett választási etikai kódexet. Az, hogy a FIDESZ jelöltje nem akarta megérteni, teljesen érthető, de az, hogy a magukat ellenzékinek tartó jelöltek is süketek voltak a Bauer mondataira, már elgondolkoztató. Pedig Bauer nem mondott mást, mint azt, hogy a FIDESZ reprezentánsaival együtt nem írja alá az etikai kódexet, de vállalja, hogy betartja az abban foglaltakat.

A Hegyvidéki polgármester a 2010-ben bevált gyakorlatához híven elkészített és a megfelelő számú ajánlást kapott jelöltek elé tett egy etikai kódexnek nevezett megállapodás tervezetet. Ez számos ajánlást és vállalást tartalmaz arról, hogy a jelöltek és jelölő szervezetek hogyan kampányoljanak. Ezek annyira evidensek, hogy minden jó szándékú jelölt számára elfogadhatóak. Bauer Tamásnak sincs ezekkel a szabályokkal semmi baja, csak az ellen van kifogása, hogy a kódex aláírásával menlevelet adjon a jelenleg hatalmon lévőknek.

A Kormányváltó Szövetség jelöltje a megállapodás aláírásával nem akarta azt a látszatot kelteni, hogy a választásokon indulók egyenlő esélyt kapnak, mert a szabályokat a jelenlegi kormánypártok eddigre már úgy alakították ki, hogy nekik lejtsen a pálya. A helyi médiumokban való megjelenésben például már rég nem beszélhetünk kiegyensúlyozottságról, hiszen Fónagy János még azelőtt gyakori szereplővé vált a Hegyvidék újságban, mielőtt hivatalos jelölt lett volna. Bauer Tamás egyetért azzal, hogy a „kampány célja a pártok és jelöltek, továbbá az általuk képviselt értékek, az elérendő célok bemutatása”, de nehezményezi, hogy Fónagy János nemcsak elzárkózik a jelölti vitától, de egyenesen bohóckodásnak tartja azt. Bauer Tamás vállalja, hogy a kampány során „tartózkodnak egymás pártjának és jelöltjének lejáratásától, és ilyen céllal harmadik személyeket sem bíznak meg”, de úgy gondolja, hogy a FIDESZ álcivil pincsikutyái mögé bújva már rég megsértették ezt a szabályt is.

Bauer Tamás azt mondja, hogy a szabályokat természetesnek veszi és betartja, de a megállapodás aláírásával nem ad menlevelet a normákat lábbal tipró hatalomnak. Lehet, hogy ez az üzenet kicsit bonyolult. A többi párt képviselői mindenesetre úgy tettek, mint akik nem értik, és – Pokorni polgármester javaslatára – mohón magukénak szavazták meg a Bauert illető plakáthelyeket. Lelkük rajta. A Kormányváltók jelöltje most a Választási Bizottsághoz fordult jogorvoslatért, mert szerinte senkit sem lehet kizárni az önkormányzat által biztosított kampányeszközök használatából.

Paradox, hogy az etikáról papoló önkormányzat saját honlapján hamis állításokkal tudósít az etikai kódex aláírása körüli vitáról. Az elmúlt négy évben megszokott hazug ferdítéssel úgy állítják be, mintha Bauer szabálytalanul „ragasztgatta tele a kerületet”. Pedig semmi más nem történt, hogy az erre a célra a főváros által kihelyezett (négyoldalú) plakáthelyekre elsőként tette ki saját hirdetményeit, míg a kerület által kihelyezett (háromoldalú) táblákat üresen hagyta, mert megvárta a sorsolást, amiből végül kihagyták.

Hogy Bauer Tamás elvhűsége politikai értelemben, szavazat-nyereségben mérhetően kifizetődő-e, nehéz felbecsülni. Lehet, hogy sok választónak már túl kifinomult ez az üzenet és nagyobb hatása lenne annak, ha sok helyütt látnák a plakátjait, amire most kicsi az esély. De az is lehet, hogy a választók díjazzák majd a karakán kiállást. Néhány hét, és kiderül.

BREAKING!

Pokorni polgármester visszakozott. Belátva, hogy Bauer megjelenési lehetőségeinek megvonása törvénysértő, nem várta meg a Választási Bizottság döntését, és gyorsan kitett újabb plakáthelyeket. Azt is biztosítja, hogy a Kormányváltók jelöltje a Hegyvidék újságban és a Hegyvidék TV-ben is ugyanúgy megjelenhessen, mint a többi induló.

Ha tetszett a cikk, csatlakozz Facebook-oldalunkhoz!

52 komment

Címkék: Pokorni Zoltán Bauer Tamás Etikai kódex Fónagy János Kormányváltó Szövetség Hegyvidéki önkormányzat

A bejegyzés trackback címe:

https://sipospeter.blog.hu/api/trackback/id/tr705855290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rockjano 2014.03.13. 00:44:29

Pokorni Zoltán nagyjából az egyetlen megmaradt Fideszes aki még érdemel tiszteletet.

A Fónagy félék meg minden olyan gyáva opportunista aki nem akar kiállni vitázni… nos őket leköpni sem érdemes….

Szarjancsik…

Simplicio 2014.03.13. 00:52:04

Ha a Fidesz etikáról beszél az önmagában röhejes. Az meg, hogy korlátoznák a valódi ellenfeleik megjelenését nem meglepő.
Érdekes, hogy még egy ilyen jobbos budai körzetben is félnek a Kormányváltóktól.

lagarderlovag 2014.03.13. 01:25:29

Bauer elvtárs hála istennek már önmaga és elv ....társai paródiája...idős korban még tisztábban lehet látni az illetőn hogy milyen ember...hogy élte az életét milyen elvek vezették milyen volt a családi háttere stb. Egyszerübben fogalmazok hogy mindenki értse: nem tul nagy baj hogy egyre kevesebben vannak ezek az urak./szélsőségesebbeknek: ezek a vén gecik/
Ui: az hogy lehet hogy az ember 70 felett sem jön rá hogy az élet nem az egyenlőségről szól????milyen meccset nézet ez egész életében??? persze most álnaiv vagyok...libsi bolsi barátaink csak ugy csinálnak mintha..és ez az igazán undoritó...
hajrá demokratikus ellenzék:):):):) csak kérdezem a sok nácival az amolyan mifélénkel mi lesz? van valami demokratikus forgatókönyvetek? tudjátok..aki nem cigány,zsidó, buzi,deviáns,stb..

Fulek 2014.03.13. 01:34:20

Bauer, a név maga is, na mindegy... és még ő akar etikásnak látszani, a jobboldali jelölt messze fölötte áll, személy szerint ő felette a Fidesz, meg a DK felett...

Hannibal ante portas 2014.03.13. 01:39:57

@rockjano: Egyrészt, nézőpont kérdése, ki tisztességes, ki nem. van azért ott legalább annyi tisztességes ember, mint a másik oldalon.
Leköpni és szarjancsizni meg végképp nem kéne, főleg ha valaki egy kicsit is ad a tisztességre, vagy papol a tisztességről.

@Simplicio:
A "kormányváltóktól" meg nem gondolom, hogy bárki is félne, ez a teljesítmény röhejes.
Bauer meg sohasem volt vitaképes, szájtépésnek meg valóban nincs sok értelme.

A PM meg maga a bohózat, minden formájában és megnyilatkozásában. Komolytalan.

Pokorni meg nem visszakozott, hanem valódi konszenzuskereső módon oldotta meg ezt a helyzetet, éppen hogy Bauernek adott mentőövet. Ugyanis elég blama, amit művel (egyenes folytatása ez annak, amit az SZDSZ - ben művelt. Szélsőséges, elvakult ember, s mint ilyen, nem való mások képviseletére.
A XII. kerületben születtem, nőttem föl és éltem 32 évig, szeretett "fatornyos hazám" jobbat érdemel, mintsem hogy ilyen kaliberű emberek képviseljék.)

Blikknépe (törölt) 2014.03.13. 02:08:03

körmösbauer fiával egyetérteni, együtt mutatkozni, írni róla, közös helyiségben tartózkodni vele, közös listán indulni vele - ezek csak olyan legalja emberekre lehet igaz, mint a kedves képviselő úr, aki ráadásul egy büszke áruló is.

szégyen a létezésed is.

amúgy a gyilkosivadéknak ez hányadik olyan kerület, ahol próbálkozik?

erősvirág 2014.03.13. 05:33:50

Aki szülők dolgaival jön a gyerekeik tetteinek megítélésekor, az Pokornival is bajban lesz, mellesleg én magam is gyökeresen mást gondolok a világról, mint a szüleim.

Gyűlölködő rosszízű kommenteken kívül tudtok valami mást is: szeretni, tisztelni, érezni, tudni, dolgozni, érzékenynek lenni mások problémáira, átgondolni, megérteni, alkotni, együttérezni, kicsit magatokon is elgondolkodni, a világban az értékeket tisztelni, az embert tisztelni... ilyesmikre gondolnék.

Két olyan emberről olvashattunk a posztban (Bauer és Pokorni), akik kiálltak tisztességgel valamiért, szemben egy durva, mondhatni "igen-igen kemény-kemény világ" értékrendjével, a fogd meg és vidd őrületben.

Számomra elképesztő, hogy a kommentekben olvasható mentalitás veszi körül az életemet, a gyerekeimet, fenyegetve érzem magam tőle és elszomorít. Tőlem nagyon különböző gondolkodású szüleim sem erre neveltek.

Nem gondoltam volna, hogy ide jut ez az ország, hogy ennyi gyűlölet és rosszindulat fröcsög mindenhonnan.

nu pagagyí 2014.03.13. 05:42:45

Bauer beletrafált a Fidesz legundorítóbb tulajdonságába, a képmutatásba. A kormányzás során is csak azért hoznak korlátozó törvényeket, hogy azzal másokat korlátozzanak, ők viszont vígan lubickolnak a törvénytelenségben.

kézműves étcsokimikulás 2014.03.13. 05:44:16

@erősvirág: ahham...

tehat a szulok tetteiert nem felelosek a gyerekeik...
akkor mi ujsag a holokamuval cica???
mi ujsag a zsidosaggal,akiknel minden ugy kezdodik,hogy "mondjatok el a gyerekeiteknek..."
bauer egy szelsoseges,szemita es kirekeszto valaki...pont...
ertelmes,normalis ertekrendet vallo ember nem azonosul vele...pont...

bivalybasznád 2014.03.13. 05:52:12

bárcsak a Pokorni vonal dominálna a fideszben.

erősvirág 2014.03.13. 05:58:36

Az azonosulás az valami más. Pokornival sem azonosulok, Bauerral sem. Tárgyszerű voltam egy adott témában és igyekeztem hangnemet váltani. Emellett elismertem azt, hogy egy adott helyzetben tudtak nem ragadozó módjára viselkedni, ahogy írtam a "fogd meg és vidd" őrületében.

Újabb fröcsögésözön helyett kérdezem, mert a kérdésemre nem kaptam választ:

tudtok valami mást is: szeretni, tisztelni, érezni, tudni, dolgozni, érzékenynek lenni mások problémáira, átgondolni, megérteni, alkotni, együttérezni, kicsit magatokon is elgondolkodni, a világban az értékeket tisztelni, az embert tisztelni... ilyesmikre gondolnék.

(Meg hogy "ki viszi át fogában tartva a szerelmet a túlsó partra...)

erősvirág 2014.03.13. 05:59:27

@kézműves étcsokinyuszi: Az azonosulás az valami más. Pokornival sem azonosulok, Bauerral sem. Tárgyszerű voltam egy adott témában és igyekeztem hangnemet váltani. Emellett elismertem azt, hogy egy adott helyzetben tudtak nem ragadozó módjára viselkedni, ahogy írtam a "fogd meg és vidd" őrületében.

Újabb fröcsögésözön helyett kérdezem, mert a kérdésemre nem kaptam választ:

tudtok valami mást is: szeretni, tisztelni, érezni, tudni, dolgozni, érzékenynek lenni mások problémáira, átgondolni, megérteni, alkotni, együttérezni, kicsit magatokon is elgondolkodni, a világban az értékeket tisztelni, az embert tisztelni... ilyesmikre gondolnék.

(Meg hogy "ki viszi át fogában tartva a szerelmet a túlsó partra...)

erősvirág 2014.03.13. 06:02:57

@kézműves étcsokinyuszi:

Én csak holocaustról tudok. Aki nem így gondolja, az köztörvényes bűnöző, mivel mások életére tör.

"oly korban éltem én e földön, mikor az ember úgy elaljasult, hogy önként, kéjjel ölt, nem csak parancsra..."

Fulek 2014.03.13. 06:15:29

@erősvirág: Gondolom, ha Bauer, egy híres fasiszta gyereke lenne, másképp beszélnél róla...

erősvirág 2014.03.13. 06:32:46

@Fulek: az élet úgy hozta, hogy több oldalról ismerek híres "bűnösök" gyerekeit, és mindegyiket el tudom önmagáért fogadni, ha önmaga olyan (olyanok többnyire). Neveket az ő védelmükben nem írok.

Valamilyen mértékben mindenkit el tudok fogadni, ez a szakmámhoz tartozik, és azért választottam azt, amit csinálok, mert valóban meg tudom tenni.

Nemrég olvastam valahol, Rudolf Höss lányáról, meg is találtam, de előtte még ideírom, hogy én meg tudom érteni, hogy ő szerette az apját. Az embereknek nem egy oldaluk van, sokféle szerepben vannak, és a családtagjaikhoz pedig kötődnek. Attól még nem azonosak velük.

Adj békét, Uram...-énekli Réka, Koppány lánya az István a Királyban. Én is egyetértek vele.

Mellesleg a Koppány-Réka sztorinak is az István a Királyból ugyanez a modellje: Réka nem Koppány, egész más értékeket képvisel, de kötődik hozzá és félti.

444.hu/2013/09/09/felfedte-magat-rudolf-hoss-lanya/

nu pagagyí 2014.03.13. 06:47:34

@kézműves étcsokinyuszi: Miért felelne Pokorny apja III/III-as múltjáért, vagy Orbán apja párttitkári tevékenységért? A gyerek nem felel a szülei tetteiért, fordítva viszont nem igaz. A szülőnek van felelőssége abban, hogy a gyerekének saját tapasztalatait átadja. A gyerek felnőve ezek alapján is alakítja értékrendjét, de a cselekedeteiért már saját maga lesz felelős. Azt, hogy Te speciel miért lettél náci, azt magadnak kell kisilabizálnod, apád tanításai vezettek, vagy önálló innováció-e? Mások csak csak azt látják, hogy tele vagy gyűlölettel.

lenoardo998 2014.03.13. 06:55:18

Mondjuk ennyi helyesírási hibával nem tennék ki posztot.

én már a fény gyermeke vagyok 2014.03.13. 07:05:27

Szóval Pokorni korlátozza és engedélyezi a Bauer megjelenési lehetőségét.

Aláirat, kirakat, amit akar.

Ha Buer győzne, lecsukatja Polttal, a házigyészével.

én már a fény gyermeke vagyok 2014.03.13. 07:10:17

Haha.

Itt van Pokorni etikája, a XII. kerületben.

Iskolában állítja föl a kampánybódéját, az etika-tanár Pokorni...

index.hu/bloghu/egyenlito/2014/03/12/iskolaban_kampanyol_a_fidesz

csorsza 2014.03.13. 08:33:59

Az a baj, h Bauer és tsai. még közszereplők lehetnek ebben az országban. És még csak nem is az apja miatt van ez így...

Sipi [CH] · http://www.youtube.com/user/HungaryFreedom 2014.03.13. 08:34:08

@kézműves étcsokinyuszi: akkor mi ujsag pokorni besugo apjaval? ader munkasor szuleivel? orban partitkar apjaval? mi a helyzet a tobbi fideszes szulovel, akik mind befolyasos partfunkcik vltak kadar alatt es pont emiatt valogattak ossze pedigres kolykeiket a biboba?

DFK 2014.03.13. 08:43:23

Néhány megjegyzés az etikácval kapcsolatban:
1. A blog szerzője egy párt színében helyi mandátumot szerzett, majd pártot váltott, de a mandátumot megtartotta. Ezuitán etikáról elég nehezen nyilatkozhat.
2. Bauer Tamást szélsőbaloldali retorikája egyértelműen köti a szülők ávós mentalitásához. Bauer Tamás ma is azon a politikai oldalon áll, amelyik az ávót működtette. Bauer egykori pártja (SzadeSz) ávósokat mentett (ld Vajda ügy http://www.magyarhirlap.hu/hatter/verolegenyek_elol_a_verofenybe.html).Így Bauernek se nagyon kellene az etikáról beszélnie.
3. Csak kérdezem, milyen érzés Gyurcsánnyal egy csapatban lenni?
4. Az Összefogás listavezetői: Mesterházy, Gyurcsány, Bajnai, Fodor. Nem ők voltak azok, akik "elkúrták"? Nem ők vitték 2008-2009-re kvázi államcsődbe az országot?

DFK 2014.03.13. 08:44:25

@ausländer Sipi: auslander-nek ne legyen véleménye.

Sipi [CH] · http://www.youtube.com/user/HungaryFreedom 2014.03.13. 08:53:33

@DFK: es ha megis van, mit kivansz tenni ellene?:-D

Sipi [CH] · http://www.youtube.com/user/HungaryFreedom 2014.03.13. 08:57:00

@DFK: sot, meg szavazni is haza fogok repulni, nem sajnalom ra a repulojegy arat, hogy tegyek ellenetek es egy jobb orszagert:-)

es ez ellen sem tudsz semmit tenni:-)

♔bаtyu♔ 2014.03.13. 09:16:40

Azért van pofája egyes embereknek. Kurva gáz, hogy ez a Bauer közszereplő lehet.

Sipi [CH] · http://www.youtube.com/user/HungaryFreedom 2014.03.13. 09:17:54

@♔bаtyu♔: nemn
az a kurva gaz, hogy ti akarjatok meghatarozni ki lehet es ki nem:-)

alkotmanyos joga mindenkinek a valasztasi jog es a valasztahtosag es nem pofazhattok bele:-)

egyszeruen nincs jogotok masok jogait korlatozni es/vagy megvonni.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.03.13. 09:24:26

@erősvirág: "Én csak holocaustról tudok."
Akkor itt hagyjuk is abba. :)
De bírnám, ha visszamehetnél az időben és "elbeszélgetne" veled egy kicsit a Bauer apuka, amikor még "dolgozott"! :D

Occam beretvája 2014.03.13. 09:27:15

@ausländer Sipi: Rajta.Hajrá.
Bár ez lesz életed legrosszabb befektetés/hozam üzlete.De hát mindenki úgy élvez ahogy tud.
Én például minden évben küldök pénzt a mauritiusi dodók megmentésére.:-)

mikka 2014.03.13. 09:36:35

Engem ez a kormány semmiben nem korlátozott, az alkotmány rendben van. A melegek évek óta élhetnek partnerségben, örökölhetnek egymás után etc etc..gyereket nem fogadhatnak örökbe, de ezt az ország 95 % nem is támogatná, ahogy az ortodox izraelita közösségek sem támogatják ezt sehol a világon :)Ki az a Bauer? Jah ..hogy egy faszkalap a múltból megpróbál még hallatni magáról..Egy valamit elhiszek a Bauerról..hogy nem lopott mint a többi SZDSZ köcsög..mert különben lapítana mint szar a fűben a Demszky és a többi kretén háta mögött...

HunMag 2014.03.13. 09:54:44

Ez ám a diktatúra !!!

A valódi diktatúra, valódi körömletépő pribékjének a fia, akinek jelentős része volt a LIBERALIZMUS szitokszóvá tételében, a valódi diktatúrát követő
RENDSZERVÁLTÁS után is szabadon azt mond amit akar, ez az elnyomás tűrhetetlen, hol van ilyenkor BRÜSSZEL ???

Ellensúly 2014.03.13. 10:00:58

Bauer Tamásnál szélsőségesebb politikus kevés van. Ráadásul a szlovák és román nácik egyik magyar kedvence azóta, hogy írt néhány nemzetpolitikai témájú cikket.

erősvirág 2014.03.13. 10:10:25

@dr. Kóser Malac (a legnagyobb demokrata)!:

Azt szeretem, hogy miközben terrort kértek valakin számon, terrorral fenyegetőztök. Hangnemet kéne váltani. Tisztességes beszédre tisztességes választ adni.

Mivel érzed magad jobban annál, akivel engem fenyegetsz, amikor fenyegető módon kommunikálsz velem? Esetleg meg is ütnél, ha előtted állnék? Hogy van ez?

JarJarJóska 2014.03.13. 10:35:52

Itt az idő a sérelmek feldolgozására, elengedésére és a megbocsátásra. Egy olyan közeg/világ kialakítására, ami a szeretetről és nem a múltbeli sérelmek felemlegetéséről szól. Az emlékezés jogos és kell. Ez segítheti a sérelmek feldolgozását és a sérelmek elengedését, végső soron a megbocsátást.

ATCG 2014.03.13. 10:47:04

@erősvirág: Csatlakozom. Az egymásnak feszülő táborok nem látják a fától az erdőt, nem tudják megkülönböztetni a tiszta búzát az ocsútól (jelen példában, hogy félreértés ne essék: Pokorni és Bauer is a tiszta búza kategóriája).

Blikknépe (törölt) 2014.03.13. 10:49:32

@erősvirág: a megszarolt, besúgásra kényszerített pokorni fater és a szadista ÁVÓ-s állat körmösbauer párhuzamba állítására csak a legalantasabb létformák képesek.

ha bauer nem gondolná, hogy a faterja egy fasza csávó volt, aki helyesen cselekedett, akkor eszébe nem jutna politikusként parolázni és provokálni egy egész országot, hanem csendben lapítana.

és csodálkoztok miért álltok 1%-on? mert ennyi az arányotok a magyar lakosságon belül...

pástétom 2014.03.13. 11:00:09

Szaros turulvédő Pokorni meg az etika...

pástétom 2014.03.13. 11:06:26

@Hannibal ante portas: "A XII. kerületben születtem, nőttem föl és éltem 32 évig, szeretett "fatornyos hazám" jobbat érdemel, mintsem hogy ilyen kaliberű emberek képviseljék.)"

Te hegyvidéki fideszes proli, attól még hogy valakit nem kedvelsz, plakátot ragasztania neki is ugyanúgy joga van, mint másnak. Ennek megvonása választási csalás!

ATCG 2014.03.13. 11:13:55

@erősvirág:(03.13 5:52) Nagy László és József Attila, a mai magyariak közül talán senki. Amikor József Attila egyik - most nem jut eszembe melyik - versében a "Ki viszi át fogában tartva a szerelmet a túlsó partra..." szép Nagy László-i képpel - tartalmában és szóhasználatában - megegyező sorokat olvastam boldog voltam, hogy rátaláltam valami folytonosságra. A maiak lehet, hogy azt mondanák erre: Nagy László József Attila tollával ékeskedett,
és semmit sem fognának föl az egészből.

Kurtánfurcsán 2014.03.13. 11:28:21

Tényleg, csak egy kérdés úgy szőrmentén: Tisztelt Bauer úr dolgozott életében akár öt percet is? Mert Pokorni remek tanárember volt, a mai napig szeretettel gondolunk vissza rá. Bauer mit tett le az asztalra? Mármint a körmein túl?

ATCG 2014.03.13. 12:54:25

@ATCG: J.A.: Gyermekké tettél
"Számban tartalak, mint kutya a kölykét
s menekülnék, hogy meg ne fojtsanak"...

shm 2014.03.13. 19:14:03

Nem csoda, hogy Bauer nem írt alá semmiféle etikai kódexet, Bauer egy féreg, akiben erkölcsnek egy morzsája sem moccant meg soha. De legalább az ilyen LMP-ből kivásárolt filléres politikai prostik, mint Sipos, rendszeresen kinyalják tükörfényesre a seggét.

shm 2014.03.13. 19:28:14

@nu pagagyí:

"A szülőnek van felelőssége abban, hogy a gyerekének saját tapasztalatait átadja. "

Nocsak, a kis Bauer is megtanult körmöt letépni az ávós papától?

Nyúlviszi Apuskát 2014.03.13. 19:35:35

Az elszabadult indulatok a szerzőnek szólnak. Jól érzékelhetően bőszít sokakat ennek a hiteltelen embernek az igazságkeresése. DFK is erre utalt: „A blog szerzője egy párt színében helyi mandátumot szerzett, majd pártot váltott, de a mandátumot megtartotta. Ezután etikáról elég nehezen nyilatkozhat.” Sp miért nem posztol új háza építéséről (Írhás árok)? Vagy Melinda úti 200 milliós ingatlanáról? Vagy arról a bájos esetről amikor a Hegyvidék Televízióval próbálta kifizettetni parkolási bírságát? És sajnos hosszú még a sor. Mindegy, hogy miről ír ha ő írja. Ennyi vajjal a fül mögött szerencsésebb lenne az árnyékban maradni.

shm 2014.03.13. 20:03:10

@erősvirág:

"Aki szülők dolgaival jön a gyerekeik tetteinek megítélésekor, az Pokornival is bajban lesz"

Pokorni volt az, aki lemondott pártelnöki pozíciójáról, mikor apja ügynökmúltjával szembesült. Bauer volt az, aki a körömletépő ávós apa örökségének megfelelően rengetegett tett azért, hogy az SZDSZ-t besorozza a hatalom-, és vagyonátmentő posztkomcsi apparátus alá. Nem véletlen, hogy végül Gyurcsány felszopójaként végezte.

Bár erkölcsileg még az is egy magaslat ahhoz képest, amit ezek az ordenáré, PM-es politikai kurvák műveltek. Ennyire totálisan elvtelen szarládák tán még az SZDSZ-ben is kevesen akadtak.

erősvirág 2014.03.14. 05:47:35

Nem értek egyet.A minősítések, amiket itt olvashatok, nem ütik meg az emberi kommunikáció minimumát, inkább diagnosztikus értékű az írójára nézve (mi az, ami a verbális agressziót motiválja) mint komolyan vehető tárgyszerű vita.

Én is dühös vagyok sok mindenért, mégis megőrzöm a méltóságomat, és nem fröcsögök.

Pokornit nem akartam bántani, szerintem ő sem felelős a szülei tetteiért, és a szembesülés fájdalmas lehetett. Szerintem az ő története, nem feltétlenül a szülei miatt, elég tragikus lehet, mert egy számára nehezen vállalható helyzetbe be van szorulva. Minden gesztusa elárulja. Vele részben együttérzek, részben azt gondolom, hogy magának csinálta, és nyilván érdekei is fűződnek hozzá, ha még mindig benne van.

De semmiképpen nem ütésnek szántam felé, hanem józanításnak felétek.

Én olyan hangnemet és beszélgetésmódot igényelnék, ami nem durva, ami tárgyszerű, és nem az élet összes sérelméből összegyűjtött indulatok rajtam és a téma szereplői való levezetéséről szól.
Nagyon sajnálom, ha sok sérelem ért téged és a többi kommentelőt az életben, együtt is érzek ebben veled-veletek. Ugyanakkor ez a durva gondolkodás- és beszéd megmérgezi a magyar közéletet, mindannyiunk életét. Olyan ez magyarság-szinten, mintha egy folyton veszekedő-verekedő erőszakos családban élnénk.

Megoldási ötletem sajnos nincsen, elszabadultak az indulatok, nem látom a józan belátás jeleit, ezért én menekülnék legszívesebben innen, mert ez többé nem otthon.

Sipos Péter 2014.03.18. 10:38:14

@Nyúlviszi Apuskát: Azt szeretné, hogy nemlétező dolgokról írjak? Nem az lenne hiteltelen, ha olyan ingatlanokkal kérkednék, amelyek nem az enyémek? Egyből lebuknék, mert bárki megnézheti a vagyonnyilatkozatomat az önkormányzatnál és kiderülne, nem mondtam igazat. Ez gyenge próbálkozás volt még akkor is, ha ezen az álnéven az első. Nem kellene erőltetni, ha egyszer nem megy.

Nyúlviszi Apuskát 2014.03.19. 21:01:21

No lám! Amiről írtam azt közhiteles dokumentumok támasztják alá. Akár ide is bemásolhatóak. Jöhetnek? Bloggerünk reakciójából így három dologra következtethetünk.
- Hazudik. Nem hiszem. Szilárd jelleméhez, etikus magatartásához, következetességéhez kétség nem férhet! Íme:
www.youtube.com/watch?v=mDRaTi15r1g
www.youtube.com/watch?v=MnwEt9bOdoc

- Siposéknál ilyen aprócska javak átesnek a nyilvántartáson, simán megfeledkezett néhány százmillióról. Előfordul az ilyen mással is. Nosza, gereblyézzük össze együtt az ocsút! Sp jobban teljesít!

- Valaki közhiteles nyilvántartásokat hamisít. Akkor ennek érdemes lenne utána járni!

Sipos Péter 2014.03.23. 17:40:51

@Nyúlviszi Apuskát: Hát akkor elő a farbával! Lássuk csak azokat a "közhiteles dokumentumokat"!Szeretném már végre látni, hol épül az a ház és az az ingatlan, amiről egyelőre fogalmam sincs. De ha az egész kamu, kérem a kommentelőt, húzzon el innen, boldogítson mást a hazugságaival.

Nyúlviszi Apuskát 2014.03.27. 08:30:25

Remek, hogy befutott a hozzájárulás! Már csak egyetlen apró kérdés vár tisztázásra: mi van akkor, ha történetesen igazat írok?
A hazudós hegyvidéki politikus mit vállal? Vagy csak húz egy vonalat a „Hányszor csináltam feneket a számból” táblájára? (Lásd fenti videók.)
Szóval?
Elhúz a közéletből?
Elkullog a politikából?
Mostantól munkából próbál megélni?
Még több ügyletét futtatja majd gyerekei nevén?
Visszaadja Bissau Guinea-i útlevelét?
Várom a felajánlást!

DFK 2014.03.28. 11:52:30

@Nyúlviszi Apuskát: Ezek az alakok azok, akik ha az hozna szavazatot, akár kefebajszot is növesztenének. Szerintetek lehetne-e Németországban egy hírhedt Getapos gyereke képviselőjelölt? Nem hiszem.

Nyúlviszi Apuskát 2014.03.29. 16:17:06

@DFK: Nézzétek csibészkét: gyorsan posztolt kettőt, hogy hátra kerüljön a telekügy, amiről fogalma sincs,
de amit Csányinak is megpróbált már eladni...
No sebaj, gondoskodjunk a frissítésről Barátaim!
süti beállítások módosítása